Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej - Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Poznaniu

Podgląd wersji

Podgląd wersji.
Data wytworzenia: 2023-12-19 14:03:49
Redaktor: Bartoszewska Daria
Opis: Modyfikacja treści strony

Kierownik zespół ds. audytu kontroli urzędowych

  • Wojewódzki Inspektor Weterynaryjny ds. audytu kontroli urzędowych - lek. wet. Katarzyna Brzęk
  • E-mail: kbrzek@wiw.poznan.pl
  • telefon: +48 61 868 93 47  wew.: 143

Pracownicy

  • Inspektor Weterynaryjny ds. audytu kontroli urzędowych lek. wet. Magdalena Śron
  • E-mail: msron@wiw.poznan.pl
  • telefon: +48 61 868 93 47  wew.: 143

Do zadań Zespołu do spraw audytu kontroli urzędowych, należy prowadzenie spraw wynikających z realizacji audytów kontroli urzędowych wykonywanych przez Powiatowe Inspektoraty, a w szczególności:

  1. sporządzenie rocznego programu audytu, w oparciu o założenia rocznego planu audytów Inspekcji Weterynaryjnej zatwierdzonego przez Głównego Lekarza Weterynarii, z uwzględnieniem audytów sprawdzających;
  2. sporządzenie planu audytu dla danego audytu kontroli urzędowych w oparciu o zatwierdzony roczny program audytu;
  3. zawiadamianie kierownika jednostki audytowanej o terminie i zakresie audytu;
  4. przeprowadzanie audytów kontroli urzędowych w Powiatowych Inspektoratach;
  5. przygotowanie, zatwierdzanie i dystrybucja raportu z audytu;
  6. ocena skuteczności działań po wykonanych audytach;
  7. przygotowywanie informacji w formie sprawozdania zawierającego opis wyników audytu i działań po wykonanych audytach, wnioski z audytu i ocenę według głównych wytycznych dla realizacji procesu audytu, dla potrzeb okresowych przeglądów adekwatności i skuteczności procedur kontrolnych realizowanych przez Powiatowe Inspektoraty, w tym aspekcie oceny wykonania wieloletniego planu kontroli oraz ich dystrybucja;
  8. przygotowanie opracowań analitycznych, w tym przedkładanie propozycji zakresów dla przyszłych audytów.
Drukuj
Zamknij